Forum CruelCrew Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Time'ing - czyli co kiedy zbierać

 
Odpowiedz do tematu    Forum CruelCrew Strona Główna » Wszystko o Quake4 Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Time'ing - czyli co kiedy zbierać
Autor Wiadomość
ZiemoOne
Administrator
Administrator


Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp. POLSKA

Post Time'ing - czyli co kiedy zbierać
Timing czyli czas regeneracji PowerUp-ów.
Bez tego w rozgrywce 1 vs 1 nikłe szanse na wygranie z dobrym zawodnikiem Very Happy
Osobiście nie przepadam za duelami, ale to nie tylko przy duelach się przydaje, ba w CTF jest jedną z ważniejszych rzeczy.
Nasz klan gra zwykły CTF, ale maciu tu również PU do CTF Arena.

By Sianko:
Cytat:
Są skrypty do liczenia, ale wystarczy patrzec na zegar i odejmować a jeżeli ktoś woli dodawać to np. time'ując armor można dodać 25 sekund do zegara i tez mamy czas nastepnego respawnu.



Czerwony Armor:
Wartość: 100 Armor Points
Czas regeneracji: 25 sekund
    [link widoczny dla zalogowanych]

Żółty Armor:
Wartość: 50 Armor Points
Czas regeneracji: 25 sekund

    [link widoczny dla zalogowanych]

Shard Armor:
Wartość: 5 Armor Points
Czas regeneracji: 25 sekund

    [link widoczny dla zalogowanych]

Mega Health:
Wartość: 100 HP
Czas regeneracji: 35 sekund *

    [link widoczny dla zalogowanych]

Large Health:
Wartość: 50 HP
Czas regeneracji: 35 sekund *

    [link widoczny dla zalogowanych]

Medium Health:
Wartość: 25 HP
Czas regeneracji: 35 sekund *

    [link widoczny dla zalogowanych]

Small Health:
Wartość: 5 HP
Czas regeneracji: 35 sekund *

    [link widoczny dla zalogowanych]

Quad Damage:
Wartość: 3 x damage (nie poczwórny jak wskazuje nazwa)
Czas regeneracji: 2 minuty
Czas trwania: 30 sekund
    [link widoczny dla zalogowanych]

Regeneration:
Wartość: Dodaje health z każdym "uderzeniem serca", względem posiadanego HP. Jeżeli health jest mniejszy od 100 dodaje 15 HP co "uderzenie". Jeżeli powyżej 100, dodaje 5 HP
Czas regeneracji: 2 minuty
Czas trwania: 30 sekund

    [link widoczny dla zalogowanych]

Haste:
Wartość: 2 x szybkość gracza
Czas regeneracji: 2 minuty
Czas trwania: 30 sekund

    [link widoczny dla zalogowanych]

Invisibility:
Wartość: Niewidzialność
Czas regeneracji: 2 minuty
Czas trwania: 30 sekund

    [link widoczny dla zalogowanych]

AmmoRegeneration(CTF Arena):
Wartość: Odnawia amunicję
Czas regeneracji: Odnawia się gdy aktualnie posiadający ją zawodnik, zostanie zabity
Czas trwania: Do śmierci

    [link widoczny dla zalogowanych]

Doubler(CTF Arena):
Wartość: Podwójny damage
Czas regeneracji: Odnawia się gdy aktualnie posiadający ją zawodnik, zostanie zabity
Czas trwania: Do śmierci

    [link widoczny dla zalogowanych]

Guard(CTF Arena):
Wartość: Daje 200 armour i healta. W przypadku odniesienia obrażeń odnawia health do 200 i sprawia że zebrany armor powyżej 100 nie zmniejsza się.
Czas regeneracji: Odnawia się gdy aktualnie posiadający ją zawodnik, zostanie zabity
Czas trwania: Do śmierci

    [link widoczny dla zalogowanych]

Scout(CTF Arena):
Wartość: Podwaja szybkość ruchu, ale blokuje posiadanie armoura
Czas regeneracji: Odnawia się gdy aktualnie posiadający ją zawodnik, zostanie zabity
Czas trwania: Do śmierci

    [link widoczny dla zalogowanych]


* czas regeneracji może być zmieniony przez mapę


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:10, 08 Lut 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum CruelCrew Strona Główna » Wszystko o Quake4 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin